Županija Dubrovnik

OPORBA PORUČILA KAKO GRADONAČELNIK NE ZNA ŠTO ZNAČI PLANSKI VODITI GRAD

JADRAN BARAČ (SDP): "Ulica bana Jelačića je spomenik građevinske stihije"

OPORBA PORUČILA KAKO GRADONAČELNIK NE ZNA ŠTO ZNAČI PLANSKI VODITI GRAD
Predsjednik dubrovačkog SDP-a, Jadran Barač u priopćenju za javnost optužuje gradonačelnika Mata Frankovića da populistički obmanjuje javnost i da je nedosljedan kad govori o uzrocima prometnih gužva.
 
"Prema navođenju gradonačelnika Frankovića prije izmjene zakona, odnosno liberalizacije taksi-tržišta, bilo je 220 izvršitelja taksi-usluga. A brojna su svjedočenja kako su upravo tih 220 licenci bile predmetom najgorih zlouporaba od strane lokalnih šerifa. Ako je liberalizacija išta dobroga donijela, to je sloboda ljudima da se otmu od političkih/stranačkih okova kako bi mogli zaraditi svoj kruh izvan koruptivnih ralja lokalnih moćnika. I tu se krije glavni razlog optužbi protiv taksista za gužve u prometu. Jer bi gradonačelnik, da uistinu želi smanjiti gužve u prometu, lako mogao utjecati na nadležna tijela (Sektor inspekcije sigurnosti cestovnog prometa i cesta, Inspektorat rada, Carinsku upravu, Poreznu upravu te Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika) da koordinirano kontroliraju obavljanje taksi-prijevoza na području Grada (podsjećam kako je gradonačelnik nedavno vršio pritisak na Carinsku upravu koja je na temelju njegovog zahtjeva zatvorila rad žičare u Dubrovniku). Dio problema je i u prekomjernom broju taksi-vozila koja rade mimo zakonskih propisa te na taj način ugrožavaju prijevoznike koji rade u skladu sa zakonom, a sve ih se trpa u isti koš.
 
Nadalje, kaos na ulicama Dubrovnika nije posljedica "loše promišljene liberalizacije", već je posljedica neplanske i stihijske urbanizacije koja nije praćena razvojem pripadajuće prometne i ostale infrastrukture što rezultira komunalnim kolapsom. Naime, nove prometnice nisu građene još od vremena bivše države. Svjedoci smo suštinski licemjernih najava izmjena Zakona o cestovnom prometu u Saboru koje bi tobože riješile prometne gužve, a nasuprot tome, i dalje se ništa ne čini po pitanju izmjene postojećeg GUP-a i prateće zakonske regulative kojima se zadovoljavaju apetiti građevinskog lobija pretvarajući ono malo preostalih zelenih površina u beton te se time nepovratno razara Grad.
 
Nedavno smo svjedočili kako članovi Vlade RH-a mešetare GUP-om i zemljištima po cijeloj Dalmaciji (prisjetimo se i afere "Okrajak" na lokalnom nivou gdje je parking uz cestu trebao biti zamijenjen novim zgradama). Gradonačelnik očigledno ne razumije što znači planski voditi Grad i rješavati probleme budući se samo bavi demagogijom i zloupotrebom javnog novca za objave nesuvislih i neprovedivih rješenja putem medija, a sve u cilju stjecanja populističkih bodova i stvaranja dojma da nešto „rješava“. Dokaz glavnog uzroka prometnog kolapsa, koji već godinama traje u Dubrovniku, najbolje se ogleda u današnjem stanju Ulice bana Jelačića kao glavnom spomeniku građevinske stihije", stoji u priopćenju.
 
 
Naslovnica Dubrovnik

Najčitanije

Najnovije

Večeras bez vode Orsan, a sutra dio Gruža

Večeras bez vode Orsan, a sutra dio Gruža
Prema obavijesti iz gradskog komunalnog poduzeća Vodovod Dubrovnik, zbog interventnih radova na vodoopskrbnoj mr...
Večeras bez vode Orsan, a sutra dio Gruža

Dođite i imenujte zvijezdu !

Dođite i imenujte zvijezdu !
Večeras su u organizaciji URU instituta organizira "Dubrovačka večer astronomije". manifestacija se održava na t...
Dođite i imenujte zvijezdu !